24 Temmuz 2010 Cumartesi

of be atam!


yorgunluktan ölücem. evi pireler bastı. geçen hafta yıllık iznimden bir haftayı kullanmaya karar verdiğimde hem de! oh negzel istanbul'da kalıp pire temizliği yaptım, çok iyi oldu. salı günü korkunç bi stres yaşadım. bir ömür görmek istemeyeceğim bir kişiyle görüşme yapmam gerekliydi ama allahtan olmadı öyle bi durum. eğer olsaydı bu olay, panik ataktan panik atağa koşar ya da o kişiyi gördüğüm an düşüp bayılırdım herhalde. neyse dediğim gibi olmadı bu. hava aşırı sıcak ve ben aşırı yorgun olduğum için bu sabah 7 de ancak "dün gece uykuma" dalabildim ve tabi ki de bugün işe gidemedim. evde boş boş oturdum. yine de yorgunum. sürekli mail check halindeyim, aptal bi his sebebiyle. sanki çok görmek istediğim birinden haber alacakmışım gibi.. olmaz heralde öyle bi durum artık
neyse iyi geceler ey hayat! yordun lan beni!

Hiç yorum yok: