10 Haziran 2010 Perşembe

anlamadığınız yeri sorun köşesi


bir kedi neden sahibinin gözünün içine baka baka sepetinin içine ıkına sıkına sıçar? (bkz. lokum)
tatli filan geçtim, ben ne zaman bodrum'a yerleşicem?
yok lan asıl amerika'ya ne zaman gidicem?
avustralya da hiç fena değil, değil mi?
saçlarım iki renge dönüşümünü sürdürürken ben hala neyin üşengeçliğindeyim allasen?
bir kedi nedengiysi dolabımın içinde kılını yününü dökerek döne döne uyumayı tercih eder?(bkz. mercan)
ekvator'a ekfetor diyen coğrafya öğretmenimiz yüzünden hala kabuslar görmem neye işaret ediyor?
3 sene sonra bile eski manitadan kazık yemek ne melem bir kavgadır?
bu torrent'in allah belasını versin mi?
facebok'ta "@ bilmemnere" şeklinde kişisel ileti girenlerin ağızlarını kırmak isteyenler diye bi grup kurayım diyorum, nasıl olur?
yemeklerde motor yağı kullanımı ne zaman biter?
alarmı susturamayınca telefonu yere atmak dinimizce caiz midir?
sokakta gördüğü her kediyi köpeği evine toplayıp sonra da onlara yuva arayan insanlar hayvansever midir? (trick soru)
tek bir dal kırmızı lark insana sigarayı bıraktırır mı?
emre aydın en az 3 teoman etmez mi?
herkez mi atasözü yazar olmuş? herkes mi fotoğrafçı? sanattan ölüyo mu herkes? ben mi kalas kaldım?
evkur'da motosiklet satılması? yanda da nevresim takımlarının durması?
ankara'da puhu diye bi bar olması sizleri de göt olumlarda boğmuyor mu?
evcilik oyunu'ndaki kendi, kendi kendini imha etsin mi?
çok az komiğim değil mi? eheh

Hiç yorum yok: