15 Mart 2009 Pazar

tralla laa çikolattaa


bu fotoyla da dalga geçer kesin şimdi ömer ibişi.. flu ya! töbee...

dün akşam az alkolle de çok eğlenebileceğimi kendime kanıtladım, bunun gururu içersindeyim! bi dünya yer gezdik alpor'la. skor alpor'un lehine gelişti, kendisi manita yaptı. neyse özeline girmiyim şimdi keltoşumun.  önce eski otto'ya gittik. vallahi arkadaşlar ne yalan söyliyeyim, dünya kadar otto var amma bizim en sevdiğimiz hala en eskisi. basık, yerin altında, kalabalık leş gibi lakin en samimisi, en sıcağı, en güzeli orası bizim için. hele hele sofyalı'nın karşısına açılan yok muu! ıııyk! vıccık vıccık bir kokoşluk, gösteriş budalalalığı almış yürümüş! eskiden orda bizim kanka zafer barmenlik yaptıydı da ordan biliyorum. gitmiş görmüşlüğüm olmadan fikir beyan etmem yoksa! neyse herkesin zevki kendine tabi. neyse işte eski otto pek ala pek güzeldi, sonra alpor'un arkadaşları private room diye bi yere çağırdılar bizi. yahu ben ne kadar da uzak kalmışım meğer gece gezmelerinden, mekanlardan. ne güzel yerler varmış meğer. mekan şahane, kocaman. havadar, ferah ama o müzik yok mu o müziik! ah kulak parçalatan o up tıs cup tıs yok mu a dostlar! yok benim yaşım geçmiş, duramadım orada yarım saatten fazla, kalktım serdar'ın yanına, veli'ye gittim. orda dostlarla iki üç hoşbeş ettim geldim efendi gibi evime. bu bile bünyeyi yordu. sabah hoşaf gibi kalktım. kendime bi güzellik yaptım. çikolata aldım güzelcesinden. eti çıkartmış. after eight çakması azcık. naneli çubuklar. evet evet! after eight'in de çubuk şeklinde olanlarından yemiştim vakti zamanında. içi dolgulu onların. eti daha bi değişik yapmış, çıtır çıtır nane şekeri karıştırmış çikolatanın içine. güzel olmuş güzel.. kahveynen yedim hemen sabah sabah. akşama da yemeğe misafir var. törkiş nayt yapıciz marta, katrin, ulli ve marta'nın italya'dan gelen bi arkadaşı içün. yemekleri ben yapıcim, güzel olursa koyarım fotolarını. e artık blogu da yemek blogu'na çeviririm. bu ne kardeşim önce helva sonra törkiş kuziin. du bakalım daha neler edicem.

Hiç yorum yok: