13 Şubat 2009 Cuma

adamik geldi istanbul'a, sefa geldi, hoş geldi lümülümüleyspor!




çarşamba akşamı, daha önceden haber aldığım üzre, apoli, mehmet, fırat gibi nadide adamik elemanlarının shaman'da yapılacak bir parti nedeniynen istanbul'a teşrif etmeleri sonucu havvalara uçtum. gittim olayı yerinde inceledim; evet bunlar onlardı! yaklaşık 3 senedir görmediğim canım arkadaşlarım apoli, mehmet ve diğerlerine öldüresiye sarıldım, sevdim. oh iyi oldu, çok özlemiştim! deli gibi eğlendik, adamikteymişcesine coştuk! "APOLİEEĞĞĞĞĞ!!!" nidalarıyla ortalığı inlettik, sandozları mideye indirdik. süper düper bir gaz oldu, motivasyon oldu.. körfez'den serdar ve yakup'la katıldık partiye, hardcore körfezciler olarak aynı partinin tıpkısından körfez adına da yapmanın gerekliliği ve fakat hakan'ın kaba etini hayatta kaldırıp da bodrum'dan istanbul'a gelmeyeceği, kendisini ikna edebilmek için ne gibi şantaj malzemelerimiz olduğu konularında kafa yorduk bir süre.. subaşı'nın müşkülpesentliğini yakinen bilen insanlar olarak, kendisi yanımızda olmasa da konuyu rafa kaldırmayı uygun gördük.. ve fakat adamik'ti shaman çarşamba akşamı.. ve shaman shaman olalı, böyle eğlenen insanları bir arada görmemişti! 

bu arada saçları yine eski modele, matilda modeline çevirdim. ömrümde ilk defa saçımı uzatmıştım, bugün dayanamadım, yine gittim küçük besleme modeline kestirdim! oh çok iyi oldu, canıma deysin!

Hiç yorum yok: