23 Ocak 2009 Cuma

allah sizi "bavul" etsin!


şaka şaka.. etmesin..
kadıköy'deki barlar sokağında takılmış olanlarımız başta olmak üzere eminim pek çoğumuz suitcase adlı grubu tanıyoruzdur. bu kişiler genellikle muhteşem suede cover'ları ile tanınan, cici şeker insanlardır. buddha bar'da izdiham yaratırlar çarşamba ve cumartesi günleri. hele eskiden çarşambaları acoustic yaparlardı cover'larını, tadından yenmezdi. deniz özberk, solist arkadaş, cover olayının hakkını verir, dinleyiciye sevdiği grubun sesini sunar dinleyenler gözlerini kapadıklarında. aslında gözlerin kapanmasına hiç gerek yok, kendisi gayet de yakşıklı bir insandır. neyse efenim, bu suitcase- bavul insanları, bir albüm çıkarttılar. dün akşam da balans jolly joker'da gala konserleri vardı. işten bir arkadaşım pek fanlarıdır, onunla birlikte gittim ben de. lakin albüm hakkında zerre fikrim yoktu. "aa negzel suitcase dinlemeyeli yıl olduydu" düşüncesiyle hareket ettim. iyi ki de etmişim. bi kaç bişi okumuştum albümle ilgili.. deja vu filan diyorlardı. hani çaldıkları gruplara benzetmişler şarkılarını da diye.. ama yok öyle bişi. ben ilk defa şarkıları duyan bi kişi olarak gayet sevdim. kadro değişikliği olmuş azcık ama olsun. hepsi pırlanta gibi çocuklar, belli. alınız dinleyiniz bence.. ben de alayım dinleyeyim bari..ben de mi alsam? pım.. pım.. pım..

3 yorum:

volkan dedi ki...

ya bu adamlar senelerdir album cikariyor diyorlardi en sonunda cikarmislar demek? mp3 varsa gonder valla! naber bu arada?

RanaR dedi ki...

hmm yok mp3 bende.. açıkçası albümü falan da almadım.. konserlerine gidince gaza gelip de yazmışım zannedersem bu yazıyı :P
ama iyiler, hoşlar, efendi çocuklar.. dinleyiniz ilgilenirseniz. ben bu yazıyı yazdığımı bile unutmuşum ahahhah hayvanın tekiyim! naber demişsiniz ya, o yüzden belirteyim dedim.

RanaR dedi ki...

dahka lan!
volkanım is not a painter'ın sen misin?
eğer sensen bu samimiyetsiz cevabı kaale alma, ben tanımadığım insana gereksiz samimiyet etmiyim dediydim :D
ama yok sen değilsen yukarıdaki cevap geçerli hala