2 Haziran 2008 Pazartesi

kayboluşumun haklı sebepleri ve gerekçeleri


uzun zamandır ortada yokum biliyorum.belki çoğunuz için bu durum çok da tın bi anlama geliyor ama ben sayfamı ve paylaştıklarımı çok özlemişim ne yalan söyleyeyim. lakin bir çok haklı sebebim var uzak kalmak için. misal bir iş buldum ben. evet evet! çalışan biriyim artık. serseriliğim sona erdi gibi gibi.. yanı sıra alporum askerden döndü. görmeye doyamıyorum kuzucuğuma. o kadar özlemişim ki! bir de togay kalktı geldi hollanda'dan, kaymaklı oldu her şey. yeni bir ev arkadaşım oldu, karamel kıvamında bir insan, hastasıyım akşam sohbetlerimizin. ama en önemli sebebiimmm, midemde kelebekler uçurtan, ağzımı kulaklarıma yapıştıran yeni heyecanım! bırakın bilgisayar başına oturmayı, geceleri doğru dürüst uyuyamıyorum bile! ne diyeyim, kısmet, nasip be arkadaşlar.. darısı bu güneymiş yeni yazımın. ama tekrar ediyorum, çok özlemişimmm! en kısa zamanda tekrar yazacağımdır, sözdür! bu arada bu akşam rumblefish dogzstar'da. bekleriz ailecene! gölüşülüz! ehahe

1 yorum:

Absurd Prayer dedi ki...

Hoşgeldin tekrar. Herşeyin harika olmasına çok sevindim...