21 Nisan 2008 Pazartesi

turk usulu bir rockabilly, ne bileyim bir rock'n'roll, bir taze kan...


ulak blog oldu burasi artik sanirim.
yasamimi dolduran minnacik seylerden birisi muzik oldugu icun sizlerle muzikal haberleri, konserleri paylasayim diyorum bir sure. en azindan isim gucum olup da haytaligim son bulana dek bu model bir misyon edineyim de bir halta yariyor gibi hissedeyim en azindan bir muddet. bunu cok gormeyin bana ne olur!
bir de asiri alakasiz olacak ama rondo adli biskuvinin kavunlusu cikmis arkadaslar. su an tum vucudum onunla dolu. biskrem ciktiginda "biskuvide son nokta lan bu!" demistim, geri aliyorum, biskuvide son nokta kavunlu rondo' dur. bu da bu sekilde tarihe gecsin!
neyse.. esas haberimiz cok acayip. hani bayildigimiz oldugumuz sahane grup rumble fish yok mu? hah! ona solist ekleyin bakim simdi bi de.. yaaa! nasil ama? nightstalkers oldu di mi? yaa! simdi tek yapmaniz gereken 23 nisan carsamba aksami 23:00 sularinda dogzstar'a gidip bu muhtesem olayin "ohaaaaa! beh beh beeehh!" dedirten zevkini yasamak. sonra da bana bi hayir duasi edersiniz yeter.. ya da karsilasirsak alirim bi tekilanizi. ahaahhahaha pislik bi insan oldum ciktim ben yaaa.. kayitlara gecmesin. hadi gorusuruz rockabilly kuslari!
p.s.: sans dileyin bana' is gorusmem var!

1 yorum:

un4tunately dedi ki...

eee ne oldu iş görüşmesi? ben ortalıktan kayboldum geri geldim, şimdi de sen yoksun.. olmuyor böyle:p