10 Aralık 2007 Pazartesi

we can do it!


yeni kararlar aldım hayatıma, akıl ve beden sağlığıma yönelik. ilk kararım kötüye kullanmama ramak kalan maddelerle ilgili.. son zamanlarda iki üç kez sigarayı bırakma denemem oldu, lakin başarısızım sonuç olarak.. en azından azaltmaya karar verdim. bunu yapabilirim sanıyorum. diğer bir "abuse" maddesi olma adayım olan alkolü ise tamamen bırakacağım, o kesin.. ve daha kolay. daha önce çok kez aylarca içki içmedim, yine yapabilirim gayet tabi.

bu aralar tüm arkadaşlarımı uğurladım bir yerlere. alper de bu çarşamba malatya yolcusu: asker! e hepsine bir kaç kez olmak üzere veda geceleri yaptık ve gece çıkma işinin ucu biraz kaçtı.. üçüncü kararım da bu yönde.. gece çıkmaları minimuma inecek! senelerdir gece çıkan biriyim, hatta biraz fazla çıkan biriyim. arkadaş çevremin %40'ını bar çalışanları, bar işletmecileri ve barlardan tanıdığım kişiler oluşturuyor. hayır, tabi ki de hiç biri kötü insanlar değil, hepsinin ayrı ayrı yerleri vardır ama alkolü bırakmaya niyetliysem bu kişilere de malesef az görüşmek sorundayım.. herşey sağlık için !!!

bir sonraki kararım, beslenme düzenimle ilgili. ben yemek yeme ritüelinden haz almayan bi kişiyim. yemek benim için bir ihtiyaç. karnım doyduktan sonra ekmek ya da kraker ile de doyar diye düşünmüşümdür yıllarca ve ne sebze- ne et- ne karbonhidrat- hiç bir şeyi dengeli tüketemez oldum bu nedenle. sadece kahve ve eti burçakla beslendiğim günler hatırlıyorum !!! şu anda da pek farklı değil.. o nedenle en kısa zamanda bir diyetisyenle görüşüp sağlıklı bir beslenme düzeni oluşturma adımını atacağım, yoksa bedenim kendi kendisini imha edecek!

sadece fiziksel sağlık değil; ruhsal ve duygusal sağlığım için de ruhumu besleyecek her işte varım bundan böyle! resme başlayacağım mesela tekrar. malzeme toparlayıp evdeki vaktimi çok haz alarak yaptığım resimlerimle harcayacağım. stencil yapacağım sokaklara çıkmak istersem de illa ki :)

şu ana kadar müdahale etmem gereken en hayati noktalar bunlar sanırım. bunları bir halledeyim, gerisi de gelecek.. bir bakarsınız kendimi gerçekleştirmişim! ahahahhahah yok daha neler.. şu uzun vadeli intihar girişimi bir sonlansın da, sonrasına bakarız artık.. iyi dilekler değil bunlar kendime sunduğum; bildiğiniz karar, karar! görüşürüz bakalım!
p.s. 1: buraya yazınca geri dönemem diye kendimi gaza getirdim.. kararmış! ödlek RanaR.
p.s.2: ofis kedimiz afet azdı arkadaşlar, vatana millete hayırlı olsun.. :) erkek british short hair safkanı aranmakta!!!

Hiç yorum yok: