5 Aralık 2007 Çarşamba

bizim evde olmayan? tabu kelime: corridor


cansu tanıştırdı beni corridor ile. başta çok çekimser ve hatta önyargılı bakmıştım bu mekana gitmek konusunda, ama yanıldığımı artık çok daha iyi anlıyorum. ilk baştaki olumsuzluğumun nedeni, corridor'un nişantaşı'nda olması.. ya çok saçma tabi, biliyorum ben de ama, ben taksim çocuğuyum, kemancı'da büyüdüm, ne bileyim ara sokaklarda içen birisi oldum hep falan filan.. taksime ihanet gibi geldi nişantaşı'nda takılmak ilk başta.. aslında ben her yere uyarım, farklı ortamlara girmeyi de çok severim ama, ne bileyim bir "ıyyk" olmuştum cansu buradan ilk bahsettiğinde. oysa şimdi... haftada iki kez gittiğimiz oluyor!!ufacık bir yer, reasürans pasajı içinde, abdi ipekçi caddesi'nde.. özellikle servis elemanları ve barmenleri inanılmaz sıcak, inanılmaz sevecen kişiler. herkesin birbirini tanıdığı, kolaylıkla sohbet edilebilen, yeri geldiğinde dans edilebilen, yeri geldiğinde iş çıkışında arkadaşlarla toplaşılan corridor, benim gönlümü fethetti ne yalan söyliyeyim.. "zaten biliyoruz biz orayı, günaydın canım.." diyenler, aynen devam! "aa neresiymiş burası yaa" diyip merakta kalanlar? takılın peşime!

bu deli kadın da işte benim yeni ev arkadaşım cansu, uyandırayım...

Hiç yorum yok: