13 Kasım 2007 Salı

aman beeeeeee !!!


yahu kaç aydır depresyondan burnumu kaldıramamışım şurda. kimse de farkında değil; depresif blog olmuş burası. te allahım diyip bir silkinme zamanıdır. insan kapısından bir manyağı kovarken farkediyor ki yaşamlarımız aslında hiç de o kadar ucuz değil. kuyruk titremeye yakınken, "ulan" diyorsunuz, "ben bu değilim" ! ben de dün akşam bunu farkettim işte. benim arkadaşlarım var, sevdiğim bir ailem var, pırlanta gibi bir ev arkadaşım var. işimden oldukça memnunum. kariyer desen, az buçuk bişiler yapmaya çalışıyoruz. e ağzım da laf yapıyor, iyi kötü kafam da çalışıyor. çılgın mılgın da değilim çok şükür. e o zaman? of beee! ne diye sırtımda sıkıntı taşıyorum yahu illa ki? ekran koruyucum devrede ve çok güzel bir pin up duruyor üzerinde şimdi cıvıl cıvıl. haydi o zaman eğlenmeye!

Hiç yorum yok: