19 Eylül 2007 Çarşamba

semptomoloji 1


aklım almıyor... bu adam ne demek istiyor şimdi? tabağımda kocaman bir et duruyor. kesinlikle yiyemem bunu bu olaydan sonra! kim bilir ne koydu içine beni durdurmak için! biliyor mu acaba? hay allah.. kesin biliyor!

- sen salaksın!aptalsın! açık ettin işte herşeyi! gerizekalısın sen, işe yaramazsın!

neden böyle söylüyorsun ama? eskiden hep iyi şeyler söylerdin.. ne kadar güzelsin derdin, ne kadar akıllısın derdin, şimdi niye böyle yapıyorsun?

- işe yaramazsın! bir çuval inciri berbat ettin! salak kaltak!

televizyonu neden açtı bu adam şimdi? biliyor! kesin biliyor! allah kahretsin yine aynı spiker! belli etmemem gerek.. rahat gözükmeliyim.. bu spiker... yine başladı işte! yine aklımdan geçen herşeyi yayınlayacaklar herkese! lanet olsun, kapatın şu televizyonu! bakmamalıyım belki televizyona.. yemeği de bitirmemeliyim.. ellerim terledi yine.. rahat gözükmeliyim! işte başladı! biliyordum işte yayın başladı! kafamdaki şu çipi çıkartmanın bir yolu olmalı! bulmalıyım yoksa her şey berbat olacak!

- embesil karı! kıtır kıtır kesmeliler seni!

sus artık sen de, sus! kapat çeneni!

- gerizekalı! aptal! bok kafalı! pislik! orospu!

sus dedim! ellerim terliyor.. bu yemek.. neden bu adam bana bakıyor böyle.. bitsin şu yayın artık!

- kaltak! moron kaltak!

sus! sus! sus! aklımdan başka şeyler geçirmeliyim... kediler... kedileri düşüneyim ki planı yayınlayamasın şu lanet televizyon! kedileri çok seviyorum.. tekirlere bayılıyorum.. ansiklopedideki o iran kedisi de güzeldi aslında.. sokakta gördüğüm yavru kedi ne kadar şirindi.. van kedisi, ankara kedisi, iran kedisi, tekir kedi, sarman kedi...

"sayın seyirciler, ankara büyükşehir belediyesinin, sokak kedileri ve köpekleri için açtığı yeni barınakta....."

ALLAH KAHRETSİN!!!

Hiç yorum yok: