13 Ağustos 2007 Pazartesi

yine düştüm yollara


yine taşınıyorum! bir buçuk yıl içindeki üçüncü evim bu... artık toparlanmak ve yerleşmek benim için çocuk oyuncağı. yaklaşık 45 dakikada şimdi kaldığım evdeki tüm eşyalarımı toparlayıverdim. evden ayrılmamı hiç ama hiç istemeyen ev arkadaşım lina eve gelip de hazırladığım kolileri görünce "ne çabuk!" demekten kendini alamadı gözleri patlamış biçimde! bu kez güzel oğlum da benimle geleceği için eşyam biraz daha fazla. olsun olsun.. mercan benimle olsun da sırtımda da taşırım ben o valizleri. yeni evim, şu an oturduğum evden çok daha sakin olacak çünkü togay ile ikimiz olacağız sadece sakinler olarak. şimdiki evimin curcunasını da özlemeyeceğim değil ama, biraz sükunet, biraz ev hayatı çok iyi gelecek bana sanırım. daha üretken ve daha mantıklı davranabileceğim. orası kesin. tek derdim, oğlumun iki hafta içinde 2. kez yer değiştiriyor olmasından dolayı huzursuz olabilme ihtimali... akıllıdır benim oğlum, alışır inşallah.
şimdiki evime taşındığımda kıyametleri koparan ancak sonrasında ev arkadaşlarımla tanışıp, kendisini onlara da annelik etmeye adayan annem bu kez elinde büyüyen togayla eve çıkmamı istemiyor! tabi o yanına dönmemin peşinde olduğu için bu doğal. ama mercan da ben de yeni evmizde rahat rahat, sakin sakin yaşamak için anneanneye karşı geleceğiz. bakalım ne olacak.

3 yorum:

La Coquette dedi ki...

yeni ev super super :)
yeni guzeldir iyidir ferahtir temizdir.....

iyidir yahuu

RanaR dedi ki...

yeni partiler en güselidir!
ben papatya cayi demler, patitlerini ovar, uyuyana kadar yaninda dururum..
yeri gelir set alirim
:))))))))))

La Coquette dedi ki...

hala bi patitimi ovmadın
esefle kınıyorum seni: )))