12 Temmuz 2007 Perşembe

yaz geldi.. peki tatil? hani?nerde?


evet benim de her çalışan gibi bir izin dönemim var tabi ki de! ama tatile istanbul dışına bir yere gidemeyeceğim.. aslında bu beni üzmüyor çünkü hiç bir yazı tamamen istanbul'da geçirmedim şimdiye dek. her yaz bodrum'daydım. bu sene onca yaşanmışlığa tek başıma tahmmül edemeyeceğimi fark edince istanbul'da kalmaya çark ettim. fotoğraf çekicem bol bol.. bu arada iyi ve uygun fiyatlı bir fotoğraf makinası edindim. hepsiburada.com'dan. benq'nun bir modeli, 6mp ve çok iyi mir merceği var. video çekebiliyor, lcd ekran vs. vs... (teknolojiden hiç anlamam ama cazip bi makina bu ciddiyim). çok da pro takılmayanlar için bence uygun. fiyatıysa 198 milyona geliyor. bilimum kredi kartlarına taksit imkanları da mevcut. iki günde elime geçti.
neyse.. artık istanbul'da sere serpe güneşlenecek, suda debelenecek mekanlar bulmak gerek çünkü denize girmek gerek. suya dokunmadan tatil mi olurmuş yahu?! havuz olmasın ama. deniz olsun... serin olsun.. derin olsun.. yoğun olsun.. dibi, ucu- bucağı olmasın.. ferah koksun.. hızlı olsun.. her yerden sarsın.. kucaklasın.. korusun, kollasın.. sıkmasın ama, daraltmasın.. dibe batırmasın... hep yükseltsin, yüceltsin.. çok seveyim, çok sevsin...

2 yorum:

La Coquette dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
La Coquette dedi ki...

denizden bahsediyoruz değil mi: ) daha cok ideal erkek gibi geldi sonu da ;)