22 Kasım 2019 Cuma

rüyalara daldım


Şu sıralar rüyalarımda özellikle özel hayatımda, unutmak istediğim insanları itin götüne sokuyorum,
Bazen de unutmak istemediğim, çözüme kavuşturamadığım ve suçluluk duyduğum vakaları suçlu çıkartıp, yollarını başka insanlarla kesiştirmeye, zorla  o sorumluluktan sıyrılmaya çalışıyorum.
Oysa şu aralar tahmin etmediğim şekilde, tahmin etmedğim zamanda, tahmin etmediğim kadar mutluyum.
Bir kaç gündür rüyalarım sadece eski "aşıklarıma", "sevgililerime" ait.
Bilinç altımda bu kadar yer aldıklarını görmek korkutucu biraz.
Bu rüyaların anlamlarının neye işaret ettiğini biliyorum, ve biraz sinirleniyorum.
Çünkü dev bir yükten henüz kurtulmuşken yapabileceğim daha fazla pek bir şey yok.
Tek başıma yeterli ve tamım, kendime bunu daha sık hatırlatmam gerek.

Hiç yorum yok: