2 Mayıs 2016 Pazartesi

#bodruming

selam beybiler, beybibörtler, nağbel?

bende haberler iyi. aslında baya bomboktu bi kaç hafta öncesine kadar. maaş alamama falan filan, sinirler gergindi, baba yorgundu. sonra bıraktım işin ucunu, akışına saldım, borç üstüne borç yaptım falan ama sonunda sanırım bişeyler yoluna girmeye başladı. bi de minnak köpüş evlat edindim barınaktan (sanki kendi karnımı doyurabiliyormuşcasına). baya arkadaş oldu, evlat oldu bana kerata. adı cüce. minnacık, evik güvik bişey ama bir sarılıp öpüşü var ki her defasında gözümden yaş geliyor. çok manyak bi hismiş köpek bakmak. 9-10 sene 2 tane kedi baktıktan sonra şunu diyebilirim ki, evet kedi bambaşka bi dünya, kedilerle yaşam inanılmaz büyük bi keyif ve bambaşka bi sorumluluk ama köpüş de apayrıymış. seni dinleyen, anlayan, teşekkür filan eden bi birey var karşında. bu çok acayip geliyo şu an bana. ilerleyen zamanlarda alışırım umarım.

eniveys. maaş olayları hala çözülemedi. o yüzden yarın yeni bi işe başlıyorum. maddi olarak çok çok çok düşük şartlarda başlıyorum, burası kesin. ama bodrum'da yaşamayı kafasına koymuş biri olarak çok da tınmıyorum. zaten burda kalifiye/ eğitimli bir eleman olarak iş bulabilmek gerçekten çok çok çok zor. yerleşmeyi kafanıza koyduysanız ya baya bi araştırarak ve baya bi önceden mesleğinize uygun bir iş ayarlamanız gerekiyor. yani eğer kariyerinizi sürdürmek ya da yükselmek gibi bi planınız varsa... ama siz de benim gibi büyük şehirde senelerce it gibi çalışıp sikmişim kariyerini diyorsanız, garsonluk, tezgahtarlık için bile tecrübe arıyorlar burda. gayet normal çünkü buranın ekonomisi tamamen hizmet sektörü üzerinden dönüyor. ama kasarsanız az maaşa da olsa, bu sektörde illa ki bi iş bulursunuz. bu sezon yoğunluk beklenmese de yine de restoranlar, klüpler sezonluk eleman alıyorlar illa ki. ama tabi ordinaryus profesörsündür, gelip de bodrum'da vestiyerlik yapmazsın, o kadar da abartmayalım. :D

benim gibi reklamcıysanız mesela, ağbi kesin bi ajansa atarım kapağı, yazarım çizerim, yaparım bişeyler, diyosanız hemen o lafınızı geri alın çünkü burda reklamcılık sadece TABELACILIK olarak anlamlandırılıyor hala. istanbul'un bi 20 sene gerisini düşünün. haliyle dijital işler filan hep markalarda "he bizim dayıoğlu feyse atıyo ya bişeyler" şeklinde yürüyor. yapabiliyorsanız gelmeden önce bol bol freelance bağlayın.

şimdilik olaylar bu şekilde. bakalım ranar hanım kızımızı bodrum macerasının bir sonraki durağında onu neler bekliyor? valla ben de heyecanla izliyorum hayatımı şu an. size de mümkün oldukça yazıcam. çünkü herkes bodrum'a gelsin bence.

size zaten bol şanslar diliyorum; siz de bana şans dileyin! ❤️


Hiç yorum yok: