4 Aralık 2013 Çarşamba

#öküzing

tecrübelerimiz bizleri olgunlaştırmıyor arkadaşlar; öküzleştiriyor.
bu konuda aşırı netim. şimdiye kadar, özellikle özel hayatımda yaşadığım her boktan tecrübe, duygularıma mini mini baltalar sapladı, onları kesti ve şu anda bir öküzün duygusal dünyasına sahip olmamı sağladı.   "yaşadıklarımızdan ders almalıyız"lı cümlelere götümün kimi yanlarıyla güler oldum. yaş da ilerledikçe "koamınayeaaaa" dememek için hiç bir sebep bulamamaklıyım. sebep bulsam nolcak? sonuç değişmiyor ki! 

hayatıma giren dallamalara "amma öküzmüşsün sen de bee" demekten ben de onlara benzedim. sevişmek, öpüşmek yerine "halt yemek" tabirini kullanır oldum. konunun heyecanı, utancı, mutluluğu kalmadı. beklentilerinden kurtuldukça özgürleşirsin filan denir ya, külliyen yalan. beklentilerinden kurtuldukça öküzleşirsin anam. bilmiyorum, belki de öküzlük özgürlüktür... karamsar değlim bu konuda...

zaten sıfatına sıştığımın memleketi yüzünden insanlığı, hümanizmi kaybettik, bitti çoktan. küfürbaz olduk, kıro olduk. tek hissedebildiğim duygu: öfke. bi tek öfkeyi azcık ucundan hissedebiliyorum. bi tek ona birazcıcık bağlanabiliyorum. bi de kediye köpeğe sevgi duyuyorum işte, o kadar. zaten kişilere bağlanmak hayal... anam hariç!

neyse amk.
kısacası öküz oldum ben. bunda bir sakınca görmüyorum. hayvan olmak şefersiz olmaktan iyidir diye düşünüyorum. tavsiye etmiyorum. şikayet de etmiyorum. öpüyorum. kendime iyi bakıyorum.


8 yorum:

tosbağanındünyası dedi ki...

ne yazıkki istemsizce öküzleşiyoruz insanlar bir garip

Arya dedi ki...

Ne kadar haklısın ne iğrenç bir memlekets döndü ülke. Insan anca öfke duyup, küfredince rahatlayacağını düşünüyor.

RanaR dedi ki...

@tosbağanındünyası öküzlük özgürlüktür benim mottom artık :D
@arya başka şans mı bıraktılar? :(

Arya dedi ki...

Bırakmadılar valla haklısın.

alev akbulak dedi ki...

gel şay işelim şay işmek güzel

öküz dedi ki...

:S

Syrano dedi ki...

Katılınması mümkün olan her hal ve yöntemle katılıyor, üstüne altına imzamı atıyor, atarken bbir daha katılıyor, katılırken tekrar ve tekrar katılıyorum. Evet, sanırım uzun süredir hiçbir şeye bu kadar çok katılmamıştım!!!

RanaR dedi ki...

hayat utansın :/