28 Şubat 2012 Salı

holleytobello!


dünyada yapılabilecek en gerizekalıca hatalardan birini yaptım yaklaşık 4 yıl önce. eski manitayla couple tattoo yaptırmıştık. o zaman pek kıvanmıştım. çok beğenerek taşımıştım bir yıl filan.. lakin son bir kaç yıldır o dövme resmen soğuk soğuk bakıştığım, görmezden geldiğim, her fırsatta kaçmak istediğim bir varlık şeklini almıştı. eskiden, hatırlattıkları beni öfkelendiriyordu. ancak son bi kaç yıldır hatıraları da pek iplemediğim için, karnımda damga gibi, üstelik hiç de orijinal olmayan, aynısının tıpkısını bir başka insanın vücudunda taşıdığı bir saçmalıkla yaşamak bana sıkıntı veriyordu. ancak ne akla hizmet o kadar büyük yaptırdıysam, çok acıyacağından korkup kapattırmaya cesaret edememiştim bu güne kadar. geçenlerde artık cesaretimi topladım, dövmecimle konuştum, paramı denkleştirip aynen soluğu dövme koltuğunda almaya karar verdim. simsiyah bi kedi çok şık duracak karnımda (kalp) düşüncesi bile ürkütüyor gerçi hala.. nasıl acıyacak belli değil amk! neyse artık, sıkacam dişimi. kararımdan dönersem küçük tüpe kafa atıcam artık!

6 yorum:

C.e.m.r.e. dedi ki...

oha. kedi. hemde kara kedi. dönme sakın kararından muhteşem bişi olur o. :*

RanaR dedi ki...

daha çok panter gibi bişi olucak ama kedigillerden sonuç olarak :D vücudumun acıyabilecek her noktasına dövme yaptırdım lakin karnın acısı hiç birine benzemiyor. anestezik krem sürmüş olmama rağmen tansiyonum düşmüştü acıdan. nasıl yapacağım bilmiyorum ama olacak bi şekilde.çok teşekkür ederim sanşayn, inşallah dönmek yok bu kez!

Serazat dedi ki...

Rahatsız edici bir his veriyor sadece o kadar abartılacak bir acı değil, psikolojik baskısından iyidir kısa bi süreliğine bu minik acıyı katlanmak =)

RanaR dedi ki...

o minik dediğin acıyı sen yaşadın mı kardeş?? ben biliyorum ne olduğunu onuuun!!! ama dur hala kararımdan caymış değilim!!! :D

Adsız dedi ki...

rana yıldız/melekleri mi kapatacaksın? Of of kolaylıklar gele

Hale

RanaR dedi ki...

ivit böböbşöm. aşırı korkuyorum ama bakalım, halletçez bi şekilde emla memla..
muh muh muh