25 Aralık 2011 Pazar

ay ne kadar şeysin yaa!


bazı insanlar o kadar ne oldum delisi ki, kendilerini göstermek için o kadar yırtılıyolar ki; ben yoruluyorum amk! bi dur ulan, bi sakin ol! "onu da yaptım, bunu da ettim, şuraya da gittim, burdan geliyorum, şunu yedim bunu içtim, bende ondan DA var, bundan DA var, sen öle yapmadın mı daha? aa sende ondan yok muu? ben çoktan bitirdim şunu..." şöle bir ciğer dolusu "YİRİGİTŞIRDANBE!" dememek işten değil! bu insanlarda bi, "sen giderken ben dönüyodum canım.." havası da olur bonus olarak. ulan ben seninle ortak bi yere gittiğimi iddia etmiyorum ki senin ordan dönüşün beni ilgilendirsin! bana ne lan? nereye gittiysen, nerden dönersen dön amk! benim yoluma çıkıp da beni yorma, çekil az kenara lan! çekil! ayrıca ben merak etsem nerden döndüğünü, sorarım zaten. çocuk muyum, mal mıyım? güzel bişey yaptıysan, bende merak uyandırdıysan, tebrik de ederim, sorarım soruştururum da. ne yoluk tavuk gibi bağrınıyon kendi kafana göre?
hep derim hayatta en tiksindiğim şey sidik yarışıdır, diye. bu insanlar bazen sadece ne kadar uzağa işedikleriyle ilgilenirler. oysa miktar olarak ne kadar işediğin de önemli. di mi? hah işte şimdi eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdüm gibi his oluştu :D yani sen olduğun gibi ol, bi kutlayan, bi önemseyen, bi taktir eden illa ki çıkar. az bekle, az sabret! ama yok! kirpik gibi olmuş elalem, insanın gözünün içine girmeden duramıyolar amk!
ben artık böle bi insan olduğunu tahmin ettiğim kişilere baştan veriyorum gazı, veriyorum poh pohu.. böle bi apışıyolar ilk etapta.. sonradan bakıyolar, ne deseler istedikleri tepkiyi veriyorum, heyecanları bitiyo, kaçıyolar. yeminle lan! :D kurtuluşu burda buldum. daha ağızlarını açmadan başlıyorum "ay ne kadar mütüşsün, vay ne kadar iyi yapmışsın, aman ne doğru hareket etmişsin, beh beh ne doğru söylüyosun, sen her şeyi çok iyi biliyosun, bitirmişsin işi, sensin amk!" diye.. suratlarında böle bi kaç saniyelik donmuş uskumru bakışı oluşuyo :D onu gördüm mü rahatlıyorum. onlar da anlatma şevklerini ve büründükleri cool tavrı bir anda kaybedip kafalarını çeviriyolar. ne ben yoruluyorum, ne onlar ödülsüz kalıyolar. mis.. gerçi daha acemiyim, şıp diye sezemiyorum ama olsun be. fazla iltifat göz çıkarmaz ve herkes her iltifatı duruma göre hak eder zaten ;)

1 yorum: