7 Kasım 2011 Pazartesi

tüm çıplaklığı ile gerçekleri ve sadece gerçekleri konuşurum.


hepimizin bildiği gibi(!?) bir dönem twitter sitesinde nivranar kullanıcı adı ile fırtınalar estirdim (aahahahahha). hitap ettiğim binlerce kişi oluştu bir yıl gibi kısa bir süre içersinde. öncelikle buradan tüm takipçilerime minnet ve sevgilerimi iletiyorum. gün geldi memleket meselelerini ele aldım, gün geldi tüm çıplaklığı ile en içten duygularımı paylaştım takipçilerimle (ahahahahah ay ölcem). sevgili ege_bamyasi mahlaslı kullanıcı arkadaşımız ile kullandığımız taşlama tipi mizah ile yolumuz açıldı, ikimiz de "halkın sesi" olarak nice olaylara çözüm getirdik (aahahahaha yavaş getir). her güzel şeyin olduğu gibi, bu güzel görevin de tadında bırakılması gerektiğine inandığım için hesabımı bir daha açmamak üzere kapattım yaklaşık 1 ay önce.. eminim tüm takipçilerim çok derin bir hüzne garkoldular (ahahahahahahahahahahaahhahah) ama kendilerini avutmanın bir yolunu buldular. bu konu ile ilgili pek ço kyorum ve soru aldım. şu anki amacım amansız ve ani gidişimle bulandırdığım berrak akıllara bir açıklama, bir teselli, bir rahatlama getirebilmektir. umarım bir nebze olsun yüreğinize su serpilmiştir canım takipçilerim (ahahahahahahahaha). sizleri gözlerinizden hasretle öpüyor, çizginizden çıkmamanızı salık veriyorum. sevgiler.. ler.. ler.. ler...

Hiç yorum yok: