15 Mayıs 2011 Pazar

anlamadığınız yeri sorun köşesi


bir kedi neden evde onca yer varken paltomun üzerinde uyumayı tercih eder? (bkz. lokum)
yıl olmuş 2011, internet sansürü de neyin nesi?
masterchef murat'a talibim, sakıncası var mı?
bir kedi neden evde onca yer varken gelip göğsümün üzerinde uyumayı tercih eder? (bkz. mercan)
twitter'da her takip edeni takip etsen de etmesen de fırça yiyorsun, nereye kadar ey hayat?
ezan okunurken üzüm yemek dinimizce caiz midir?
allah bu torrent'in belasını versin mi?
bulaşık yıkamayı ne kadar istiyorum biliyor musunuz? (trick soru)
keçi gribi denen şeyi yenmek için ne yapmalı? ciğerlerim çıkıcak boğazımdan diye korkuyorum!
twitter'da "niye mention siliyosun? niye RT'leri geri alıyosun?" sorularını hangi motivasyon sordurur?
çılgın projemi çılgın sedat'a açsam diyorum, nasıl olur?
facebok'ta "profilime saçma videolar yapıştırma" diye bir grup açayım diyorum, ne dersiniz?
"eski manitam evlensin lütfen" diye dua eden bir ben mi varım allasen?
kim bi koşu bira alıp geliverir? hadi be hacı be!
depeche mode'u özlemeyen kaldı mı?

Hiç yorum yok: