22 Aralık 2010 Çarşamba

arıza sosyal

bu arada bu da harikka bir ürün! bildiğiniz kağıt bebek dünyası, ama kızımız pin-up. şarapla birlikte geliyor. içerken oynayıp eğleşiyorsunuz. mütüş! 

dün akşam cafe cadde'de kavaklıdere'nin şarap tadımı olayı vardı. çok anlıyomuşum gibi takılmadım keza şarapla ilgili aklıma gelen tek şey, beraberinde su içildiğinde güzel kafa yaptığıdır. zaten denediğim ikinci şarapta devam ettim. ama çogüzeldi. adı prestij. niyetim ciddi. en son tatlıyla gelen bi tatlı sert şarap vardı, aman evlerden ırak! bulanık şıramsı bişidi, sevmedim. gönlüm prestij'de benim, dedim çarptım kapıyı!  bu arada imkan bulmuşken sevgili garsonumuz mesut'a selamlarımı iletmek isterim. eline ayağına sağlık mesutcum! teşekkürler.
olay sonrası eve gelip hızla ryan'a atarladım. eski bi mevzuya arızalanıp canceyizimin canceyizini üzdüm. üzüldüm baya ama yanımda prestij vardı iyi ki. sabah ola hayrola diyip yattık, sabah da efendi gibi özrümü diledim, işime geldim, poğaçamı yedim. şu an hafif gazım var. ama makyajım on numara oldu ha bugün ;)

Hiç yorum yok: