20 Kasım 2010 Cumartesi

anlamadığınız yeri sorun köşesi


bir motosiklet trafiğe kapalı yola neden hayvan gibi hızlı girer?
bodrum'da tatil yapmak bizim de hakkımız değil mi?
tam denize girmeye giderken bir motosikletin, tatilin ilk günü trafiğe kapalı yola hayvan gibi hızlı girip insanı biçmesi nedir anacım?
bir adam neden bu kadar çok özlenir?
bir motosiklet hadi trafiğe kapalı alana hızlı girdi, neden iki kişiyi lobut gibi devirir?
günde 5 öğün protein tüketmek dinimizce caiz midir?
allah bu torrent'in belasını versin mi?
bir adam nasıl bu kadar güzel olabilir?
tam da yeni bişeylere başlayacakken bu alçılı ayak da kimin?
kedilerimi çok özledim ama neden hep onları annem görüyor?
bodrum'da iş devralıcam, bana 100 binnira borç vericek güzel bi insan var mı?
facebok'ta "salatalıkların motosiklet kullanamsına karşıyım" diye bi grup kurayım diyorum, nasıl olur?
yılmaz morgül ne içiyorsa bi duble de ben alabilir miyim?
dünyanın en güzel adamıyla neden yaklaşık 20 sene önce karşılaşmadık ki biz? 
dünyanın en güzel adamına yaklaşık 16 yıldır aşık olmak nasıl bir geribeyinliliğe delalettir?
"geçmiş olsun" dileklerini türlü yollardan bana ulaştıran sevgili arkadaşlarımı sarılırken, öperken, severken, mıncırırken boğmak istiyorum, ayak kırığının yan etkisi olabilir mi? (trick soru)
"geçmiş olsun" demeyenlerin, alçım çıkar çıkmaz biiir bir tepesine çökeceğim kabus gibi, normal mi bu memedali bey?
bir motosiklet sürücüsü, lobut gibi devirdiği iki kişiye neden "sizle sonra da görüşmek isterim" der? eceline mi susamış?
dünyanın en güzel adamını görmek bana yaramıyor mu ne? 
bodrum'u özlemeyenimiz var mı?

Hiç yorum yok: