7 Ağustos 2010 Cumartesi

anbilivıbıl!


dün akşam chantage'ın bu sezonki son konseri vardı hayal'de. aylardır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. tolgacım, kıvanççım ne istesem çaldılar ya! ve yine i-na-nıl-maz-lar-dı!!! tabi gecenin sonunda tuncaster'i kanser etmişim, o bir el klasiko! burdan kendisinden özür diliyorum. özör dölöröm toncoo!! 
öncesinde kadir'le buluştuk biz. balkon'a gittik. eşek bi insan olduğum için eşek gibi içip ziv ziv konuştum. büyük ihtimal kadir de sıkıntıdan patladı! :D ama kibar ya o çok, bişi demez şimdi. :)ben çok mutlu oldum. çoooook güzel bi geceydi. 
uzun zamandır evden burnunu çıkart(a)mayan ben, deli gibi, kuduz gibi eğlendim. lakin şu an ağrıdan ateşlenen başımı dizlerinin yerine hangi taşta kırayım diye düşünüyorum. e ama her insan için bir alkol limiti olmalı. hangover'ım be atam, bir portukal sıkanım yok!

Hiç yorum yok: