19 Haziran 2010 Cumartesi

what the bloody hell was i thinking?


allahın sopası olmadığı gibi, sopasının olmadığını kanıtlamak için de sçrıtcı yöntemleri var. sana bi ders yolluyor ve sen "tamam allahım, artık böle böle böle olucak, söz!" dedikten sonra karşına şahane bir de test çıkartıyor. her test, bir öncekinden daha manyak edici derecede güzel ve çekici. üstelik kolay, çoktan seçmeli değil adı test olsa da. cevapları işaretli hatta, o kadar diyim!  hooop oltadasın! sonra tabi gene allah babaya söz verir, kendini korumaya yeminler eder halde buluyorsun kendini abartılı jest ve mimikler eşliğinde. bi kere de  "biliyodum tabi oğlum, ne sandın! thah gelir miyim ben kolpaya ahe öhe" diyemeyeceğini bilerek "ay yok vallahi bu kez son aaa ben canımı sokakta bulmadım anacım" konulu paneller veriyorsun etraflıca. hep "kazanan" olmak istiyorsun. kazanan olmak ne ise artık.. her halt yolunda gidince mi kazanan olunuyor? kaybedince ne olur ki? ya da ne olunca kaybedilir? ikisi de an içinde yer değiştirmiyor mu lan? kabul desek? yeter desek? kasmasak da yalanlar, ikilikler ikircikler bitiverse, bir oh desek? testlerden hepimiz yıldızlı pekiyi ile geçsek? allahın sopası sadece fantazi albüm adı olarak anımsamalar yaratsa? hım?

pies: fotodaki benim yeni dövmem olacak, araklayanı yakarca ha ona göre!!!

Hiç yorum yok: