4 Mayıs 2010 Salı

good old days


ipek saçlarını savura savura siyah beyaz akustik bi klipte "more then words" diye meşkeden, aynı şarkıyı bilimum kadıköy sahil cafe'sinde duyabileceğimiz kadar meşhur ve sakız yapan nuno adlı arkadaş vardı ya bi zamanlar. extreme diye goy goy bi grubun yakşıklı gitaristi. solisti beğenmeyen cool kızların new kids on the block'taki jordan yerine ezik kardeşi jason'u beğenmesi gibi, beğenilen eleman. ama harbi solistten iyi parçaydı o apayrı.. bu arkadaş scorpions çakması extreme'den yakayı paçayı kurtardığı gibi zamane grunge akımına uyanarak bir albüm patlatmıştı. daha kaset alıyoruz o zaman düşün, o kadar eski. bush'tan önce "patlayan bush şarkısı"  yapmış bi insandır misal nuno bettencourt. hoş, hepimiz o zamanlar bush'tan önce bir iki "patlayan bush parçası" yapmışızdır. netekim schizophonic albümünün çıkış parçası "crave" de,  tıpkı benim o zamanlar yaptığım "yalanın batsın yalancısın" parçası gibi, (şaka), bi nevi "swallowed" idi. piyasaydı olmasına da iyi parçaydı. kaseti dinleye dinleye bozduğumu hatırlıyorum. kapağındaki ön sözde karısına ithafen "what i'm trying to say is, i love your tattoo" vecizesi ise o zamanki kütük ergen kafamda "aiiyyy ne hooğğşşş" gibi bi etki bırakmıştı. bırakmış işte, hala unutmamışım. haha. yutubdan arattım, buldum tabiyki. yetmedi albümü de indirdim. yarın aypoda da yüklüycem oh canıma comcom. hatta şu anda da dinliyorum, what you want diye bi şarkısı çıktı ahahaha anam babam bu nedir ya? hahahah! nelere para harcamışız be zamanında pfff... yarın da aklımdayken bush hakkında ileri geri konuşacam. negzeldi eski günler, azdı her şey, güzel sanıyoduk.. yazık lan cenereyşınıma! (evet bipolarım)

Hiç yorum yok: