26 Aralık 2008 Cuma

iyi denk geldi!


sevgili arkadaşım gül aylardır beynimi yemekteydi aman da şahane film, muhteşem film, ah bi izlesen ölürsün, bitersin diye.. ben lakin bırak bi film izlemeyi, ekrana bakmak için bile güç bulamamaktaydım kendimde. neyse ki azimkar dostumuz, şahane bi kıyak geçmiş bana ve filmin dvd'sini alarak evime geldi bu akşam. patlayan alnımın acısını bile unutturacak bir seyirle karşı karşıya kaldım. ağlak falan bişi umarken, aşırı absürd, uygun yerlerde hoş laflar takan lakin bir o kadar da tekdüze bir aşk hikayesi bu film. akilane, kült olmaya aday bir şey beklemeyin ama, ben filmi izlerken çok eğlendim ve yaşamakta olduğum saçma sıkıntıların gereksizliğini fark etsem mi etmesem mi deme noktasındayken kafama dank ettirildiğini hissettim. ne biliyim böle bi sıcak, bi hoş, bi kıpırtı.. naif bi de ha, öyle kurgu kumkuması bir şey ummayın.. salak saf.. temiz.. oiiyy.. off tamam abartmayayım. izleyin işte denk gelirseniz.. niz.. niz..

Hiç yorum yok: