31 Aralık 2008 Çarşamba

beat it 2008!!


2008 o kadar salak bi yıl oldu ki benim için, anlatamam! bittiği için de çok mutluyum, oh iyki bitti be!!! annemle aram bozuldu, çoook büyük bi kayıp yaşadım, sevdiğim tek insan tarafından sonsuza kadar terk edildim, master programını bırakmak zorunda kaldım, en yakın iki arkadaşım (hatta biri ev arkadaşım, canım kuzenim) taa hollanda'ya taşındılar, kafamı yardım, bilgisayarım çalındı diye panikledim, dedem öldü, annemle yine bi kaç kez daha aram bozuldu, bin kez iş değiştirdim, çok değerli vakit geçirdiğimi sandığım bi kişinin hala çocuk olduğunu anladım, çook kez kalbim parçalandı, çok para kaybettim, alkole battım, bağırsaklarımda hastalık çıktı, alkolizmin kölesi oldum, yalancı oldum, çevremden büssürü insan kaybettim vs vs vs... lan daha bu sabah asansörde kaldım ya!! şaka gibi!! artık lütfen bitsin şu 2008 derken sonunda bitti.. yılların uğursuzluğu mu, horoskop mu yoksa benim cenabetliğim mi bilemiyorum ama, çok da material bi insan olmama rağmen, nedense 2008 bitti diye o kadar mutluyum ki!! sokaklarda şarkı söyleyesim var şalalala diyerekten! 2009'a dair tek umudum ise huzur.. sağlık ve huzur.. hepimiz için.. herkes için.. tanrının bize bahşettiği en büyük hediye olan seçim şansını en iyi şekilde kullanabilmek ve huzura kavuşmak sağlıkla.. tek dileğim bu.. kırmızı don falan palavra ha, uyandırayım :)

Hiç yorum yok: