15 Kasım 2008 Cumartesi

yalana inanma, yalansız da kalma!


sigarayı bırakış yalan oldu sayın seyirciler. ulan ne kadar da umutlanmıştım. oluyor yahu oluyorr nihoahha derken tam, baktım ki bugün, tcık!.. olmuyor! paket almıyordum kaçtır, sabah kriz tuttu bildiğin, bilfiil, ev arkadaşımın kartonundan bir adet çestırfiyıld yürüttüm, yarısını içtim, pişmanım ama hala içmek istemekteyim! e bende irade ne gezer güzel kardeşim, ne düşünüp de girdiysem artık bu işe.. pü sana RanaR başlıklı yorumlara açığım.. (bi de güzel çıtırdıyor ki ama meret o ilk nefes yakışında)
tabi tek yalancı ben değilim bu hayatta. bana da yalanlar söyleniyor koli koli.. onlara da "aasstteeegeetbeeaaspor" demeyi çoktan öğrendim, tın sesini veriyorum alttan alttan.. iyi fon müziği oluyor. evim çamaşır suyu kokuyor misler gibi. pisilerim yalanıyor yanımda. akşam olsa da biraz daha yalan duysam diye beklemiyorum. duysam kaç yazar duymasam kaç! hepsine tepkim aynı. tınn arkadaşım! aklıma daha önce seçimlerle ve büyümekle ilgili yazdığım bir yazı geliyor ve salakça sırıtıyorum yavşak yavşak. çok şükür ki ne istediğimi biliyorum. markete girince çikolata şeker reyonuna saldırıp, annesinin "bi tanesini alabilirsin berkecan" demesi üzerine su püskürten bi domatese dönüşerek kendini yerden yere atan piçten oldukça uzaklaştım artık. neden mi? e ben 26 yaşında bir kadınım da ondan :D

2 yorum:

puremurder dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
RanaR dedi ki...

pek güzel sevindim, fevkalade mutlu oldum. nekişimdibu'nun en güzel kattığı şey bu işte.. sevgiler ler ler ler