19 Kasım 2008 Çarşamba

ev yapımı ajandayla bir işi daha bitirmek diye buna derler!

şekil d:

şekil c:

şekil b:

şekil a:

önce gittim çok şahane bej rengi 22 adet fon kartonu aldım. ama öle boktanlardan değil, dokusu bebek kıçı gibi olanlardan. bunlar bi a4 boyutunda bir de. neyse bunları aldım, bi kısmını güzelce dörde böldüm, minik sayfalarım hazır oldu. sonra her bir sahifenin sağ üst köşesine tarihleri attım en fiyakalı yazımla.. sonra bu minik sahifeleri üçerli gruplar halinde sol kenarlarından ince ince diktim. bu üçerli grupları da sonrasında birbirlerine diktim, o da yetmedi hepsini bally ile birbirlerine yapıştırdım.. ee sağlam olsun uzun yol tepecek bu ajanda nasipse.. lastikle sardım sonra ki iyice yapışsınlar, kenetlensinler. şekil a da bu sahneye şahit olmaktasınız..

sonra anacım, geldi sıra kapağa.. bunun içün de kullanmadığım bir not defterimin sayfalarını kopartıp, sadece kapak kısmını aldım elime. arkası yapışkanlı kaplama kağıtlarıynan iki kat kapladım, köşelerine de bi yanım çatlayarak arayıp bulduğum cici bici selo bantlarnan bi şekil yaptım.. güzel oldu, pek ala oldu.. buyrun şekil b'de şair bu durumu ifade etmiş..

sonra bi de ayraç lazım tabi ajandaya.. kurdela murdela kafadan hazzetmem, kestim saçımı , belik misali ordüm, ucunu yine ucuza kaçaraktan aynı cici bici bantla yapıştırıp sayfaların arasına monte ettim.. şekil c'de bu artistik hareket gözler önüne seriliyor..

ve final.. tataammm! bu arkadaş brezilya'da bi kişiye eşlik etmek için yaratıldı, el emeği göz nuru.. gerçi çok da dramatize etmenin alemi yok, dandik bi defter işte sonuçta.. benim için bir bitişi simgeliyor ve ben bu bitişi fast forward'a alıp bi oh demek istiyorum şu an. şekil d'de görüldüğü gibi; mesai bitti, paydos!

ps: fotolara tıklayın, büyüsünler, adam olsunlar..

Hiç yorum yok: