2 Şubat 2008 Cumartesi

çeviri


tüm ekiplerin dikkatine! buradaki ceset benim! duyan başkaları da varsa, şüphe kalmasın, evet o ceset benim! aniden ölüm, bir zaman bombası gibi buluyor insanı en ummadığı anda. ve dünyadaki en büyük boşluk hissiyle başbaşa bırakıyor.

okyanusa düşüp kaybolan yıldızlar gibi biz de kaybolup gittik. ardımızda kalan tanımlanabilecek tek şey de korkumuz yüzünden kaçtı gitti. zaman içinde kalplerimizi soyup, çıplak bırakmıştık. neyi nasıl yapacağımızı öğrenmiştik, birbirimizi tecrübe ederek. ve şimdi bir kurbanımız var işte burada yatıyor, ölümüne sebep olan kesiklerle vücudunda.

senin uyumak için başka bir yer bulmak için gittiğin gece, o yağmur ve pişmanlık altında gittiğin gece, beni sokakta yüzüstü yatar halde buldular. beni yaşatabilmek için her şeyi yaptıklarını söylediler.. ama faydası olmadı.. biliyorum, ellerindeki her şeyi ve herkesi kullandılar beni yaşatmak için. ellerindeki her şeyi ve herkesi. ama bir tek seni denemediler. ben de öldüm.

Hiç yorum yok: