20 Şubat 2008 Çarşamba

bildiğim ben


kendime döndüm artık be oh be! iyi insanım ben ya. severim kendimi. niye zorla haldır huldur acılara boğmuşum kafayı aylardır, böle bi depresyon kafasına girmişim aman be!!! insana hakettiği değeri vericeksin şekerim. benim hakettiğim değer bu değildi. hoop aynen kendi ego gücüme dönüş! on numara :)

hemen komple apayrı bi konudaki şikayetimi dile getireceğim "nerde bu devlet?", " nerde bu belediye?" diye çığırarak. yahu avrupa yakası hep daha soğuk olur, kar bu yakaya hep daha çok yağar değil mi? bu seferki anne ziyaretimde ise gördüm ki anadolu yakası alaskaya dönmüştü!! koskoca yakada tek bir temizlenmiş kaldırım yoktu! oysa ilk kar yağdığı günden bu güne kadar bakın avrupa yakasına, tertemiz her yer.. hiç düşmedim, ayağım bile kaymadı. dahası ayakkabılarım bile tertemiz kaldı! ama hemen dönüyoruz göztepe'yeee, bağdat caddesi, çiftehavuzlar, minibüs yolu gibi nezih muhitlerde kayaklarınız olmadan ilerlemeniz mümkün değil! leşşş.. çamuuur.. vıcıııkkk.. rezalet! çok kınadım, çok üzüldüm, çok tepkiselleştim! bana bunu yaptırmayın belediyeler. bana burdan parmak sallatmayın bu mutlu kafayla şimdiiii!! bir dahaki karda çok daha pis intikam alırım ona göre, demedi demeyin! demedi demeyin demeti dinleyin diye bi reklam mı vardı ki? allah allah.. aşırı saçma!

Hiç yorum yok: