27 Ağustos 2007 Pazartesi

i want my own tv!


bi yere kadar kitap okumak falan.. elime cipsimi, çerezimi, kolamı, kahvemi alıp, çılgınca televizyon izlemek istiyorum artıkkkk!!! her kanalı izleyeceğim ayırt etmeden, şımarıklık yapmadan.. eskiden gözden kaçırdığım her programa bir göz atacağım en azından. insan elinin altındakinin kıymetini bilmezmiş ya, işte şimdi ben de anlıyorum aptal kutusunun değerini. önceki evimde de televizyonumuz yoktu ama ortam gereği zaten izleyecek pek vakit de olmuyordu, o yüzden koymuyordu. ama şimdi vaktimin çoğunu evde geçirdiğim için, ne yapacağımı şaşırıyorum! kitaplar yetmiyor, internet sıkıyor.. için için reklam izlemek istiyorum ya da elim cep telefonuna gidiyor kumanda gibi tutuyorum, zaplıyorum hayali kanalları.. kısa süre sonra projeksiyonumuz gelirse artık o ev ev olmaz, bir mabet olur, içinden çıkılmaz! ah bi de mercanım kalsaydı.. işte o zaman malikane olurdu, saray olurdu!

Hiç yorum yok: