10 Temmuz 2007 Salı

pembe deri eldivenler


kadın olmak ne zor bir şeydir!

ben bunu reddederdim her türlü ama artık yaşım kemale erdi galiba ve.. evet kadın olmak çok zor bir şey, kabul!

yaş oldu 25... 100 yıl yaşasam çeyreği aktı gitti. artık genç kız yaş aralığına iç çekerek uzaktan bakıyorum. oysa ailenin en küçüğüyüm ben! bana ne! en küçüğüm hala!

okul bitti, master bitti, iş hayatının 3 yıldır içindeyim. ailenin en küçüğü olsam da aile ocağından ilk ayrılan benim. zormuş, çok zormuş..

sabah kalktım ne giysem diye düşünürken butik askısına asılı giysilerimin arasında (evet gardrobum da yok) "amaan" dedim, "şununla şunu birleştir yine olsun bitsin"

bir kaç yıl öncesine kadar böyle değildi oysa. nasıl gözüktüğüm önemliydi oysa!

hem güzel olacaksın, hem akıllı olacaksın, hem rağbet görene dahil olacaksın bir de gençliğini koruyacaksın! yok yaa

organik domates, organik ıspanak, kabuklu pirinç, enginar dopingli haplar, damacana damacana su, göz çevresi kremleri, her gün egzersiz, yoga, hatta pilates (?), spa, masaj, moda, kariyer, epilasyon, ovulasyon, peeling, kuaför, image maker vs. vs.

ve tüm bunları yaparken alkol bile yok! sigara da yok!

hadi ordan!

hadi ordan!


audrey hepburn'e sormuşlar, nasıl bu kadar zayıfsınız diye.

o da demiş ki, "yiyeceğimi yoksullarla paylaşırım"

peki nasıl bu kadar zarifsiniz demişler bu kez şu meraklı gidiler,

audrey, "kalbimde sadece saf sevgi barındırırım" demiş


ben anlamadım yazdığımı ama öfkeliyim bir şeylere o kesin :)





Hiç yorum yok: